ویلا با میهمانان: بررسی فیلم ایوانو دی ماتئو

نوآوری غیر طبیعی که ما را در مقابل زندگی دیگران قرار می دهد ، آن موجود و آن انتخاب هایی که به خوبی می تواند مال ما باشد.

از 30 ژانویه ، ویلتا میزبان فیلم جدید ایوانو دی ماتئو با مارکو جالینی ، میشلا سسکون ، ماسیمیلیانو گالو ، وینیسیو مارشیونی و ببو استورتی خواهد بود. تولید Rodeo Drive با Rai Cinema و Les Films D’Ici و توسط آکادمی دو توزیع شده است.

یک خانواده بورژوایی مانند بسیاری در شمال ایتالیا رازهای کوچک و بزرگ خود را پنهان می کنند. دهكده كوچكی كه همه یكدیگر را می شناسند و همه طرف تاریك و غیرقابل انكار خود را پنهان می كنند: كمیسر پانتی ، گریپ و مبهم ، عزیز دون كارلو ، دكتر دی سانتیس. و سپس جورجیو و دیلتا که ازدواج کامل می کنند که ترک های آن بلافاصله در رابطه با دختر نوجوان سرکشگر و ترسناک منعکس می شود. یک شب نفرین شده و یک قتل باعث می شود که آنها با وجدان خود کنار بیایند و کشف کنند که هیچ کس هرگز کاملاً بی گناه نیست.

مهمانخانه – قسمت تاریک خانواده
ایوانو دی ماتئو بعد از بازگشت پسران ما برای بازگو کردن خانواده در رابطه با یک واقعه غم انگیز با روشن کردن نقایص ، ریاکاری ها و غیر انسانی ترین جنبه هایی که می تواند در هسته افراد ظاهرا محترم پنهان شود ، بازگو می کند. در اینجا نیز انتخابی وجود دارد که شخصیت های اصلی را در مقابل خود و ماهیت واقعی آنها قرار می دهد. شلیک گلوله در شب و گناه اولیه یک شخص مانند آتش سوزی پخش می شود ، یا در این حالت مانند لکه خون قربانی بی دفاع در کف یک خانه ، برای آلوده کردن همه دیگران و غیرقابل انکار قرار دادن آنها از بدترین ها گناهان فیلم با یک سوال خاص بیننده روبرو می شود: "شما برای آنها چه کار می کنید؟". و پاسخ متأسفانه نتیجه نهایی نیست.

مطمئناً یکی از شایستگی های سینمای د ماتئو برای لرزیدن و مواجه شدن با واقعیت سختی است که می تواند برای همه ما اتفاق بیفتد حتی اگر به نظر می رسد بخشی از زندگی دیگران باشد ، مواردی که در خبرها شنیده می شود. در حقیقت ، ویلتا با میهمانان به طور مبهم یک واقعیت شناخته شده از اخبار فعلی را به خاطر می آورد ، حتی اگر از یک داستان خاص الهام گرفته نشود اما باعث ناراحتی از رفتارهای خانوادگی شود که واقعیت به ما عادت کرده است. تعصبات غیرقابل توصیف – بیگانه شرور و دزد – و کلیشه – شوهر با معشوق کوچکتر و همسر تنها برای راحتی ازدواج کردند ، این نوجوان با دنیا روبرو شد – در یک لحظه برعکس می شود و همه در همان سطح قرار می گیرند.

کلبه با مهمانان – نوعی ناهنجار
فیلمی که از طرف دیگر بلافاصله انتظارات را "خیانت می کند": به صورت یک اتاقک کلاسیک زرد ، یک نوآر ارائه می شود – عناصر اصلی همه در آنجا هستند ، یک خانه جدا شده ، یک قتل ، چندین شخصیت درگیر هستند – داستان برای خوب متمرکز شده است بخشی از زمان زندگی شخصیت های اصلی ، آنها را در پرتو روز در حد و اندازه بهتر یا کمتر بهتر نشان می دهد. مدت زمان بیش از حد که باعث عدم تعادل فیلم می شود ، که در بخش دوم – تعلیق ، جرم و تصمیماتی که باید اتخاذ شود – به نظر می رسد قابل پیش بینی و از بعضی جهات غیرممکن است ، حتی اگر این خبر ما را به وقایع غم انگیزانه کافکا عادت کرده است.

بنابراین ، هیچ قاتلی یافت نمی شود ، تنها معمای ضعیف مربوط به حرکت شخصیت های اصلی است: آیا دون کارلو به ارزشهای ایمان خود احترام می گذارد؟ آیا پلیس غیر سازش در کنار قانون خواهد ایستاد؟ آیا مرد خانواده نمونه خوبی برای فرزندان خود خواهد گذاشت؟ و آیا همسرش همانطور که همیشه فکر می کند می خواهد درست عمل کند؟ تیک زدن اصرار یک ساعت زمان را نشان می دهد مانند یک بمب تیک تیک آماده انفجار و تغییر همه چیز برای همیشه

بازیگران همچنین شامل اریکا بلان ، کریستینا فلوتور و اولین بازیگران مونیکا بیلیانی و ایوان تیبریو دوبریکا هستند ، موسیقی اصلی توسط Francesco Cerasi است.

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *