Dreamland : نقد و بررسی فیلم با مارگوت رابی

Dreamland فیلمی با بازیگران مارگوت رابی و فین کول به کارگردانی مایلز جوریس-پیافریت است که گنگسترها ، اساطیر جنایی و شیفتگی را درگیر می کند.

شیفتگی و تجدید نظر در اسطوره. این گانگسترها ، هیجان و احاطه ای که آنها را احاطه کرده است ، اسطوره ای که آنها در اطراف خود حمل می کنند و در میان نسل تابش می یابد ، گسترش می یابد تا به شهرستانها ، سرزمین های دیگر گسترش یابد و گرچه تکرار همان ، ضمن عقب نشینی مراحل مشابه بین آنها ، منجر به هر داستان سایه های مختلف طرف هایی از افسانه ای که هر قانونگری و جنایتکار را متمایز می کند و شخصیت های طلایی خود را به آنها می دهد و آن اغوای که برای همیشه آنها را در سنت جا می گذارد.

نسخه دیگری از اسطوره که مایلز جوریس-پیافریتس را تحریک می کند ، که شیوه های معمول موجود بین داستان های مختلف را ردیابی می کند ، اما در عین حال که تکرارهای ژانر را واژگون می کند ، برای تمرکز روی شکل زن گانگستری زن ، ساختن آن در با این حال ، دشمن برای تعقیب و توسط کسانی که همیشه از آن خیره شده اند ، تقلید خیالی است. Dreamland فرار دزد بانک ، آلیسون ولز و همه چیز است که به سبک روایت های کلاسیک ، حماسه معمولی نماد جنایت و شر را احاطه کرده است. راهزنی که کارهایش آواز می خواند و کودکان در مجله ها می خوانند ، از صفحات جذابیت آن ایده آل های قدرت و آزادی را ترسیم می کند ، که در برخورد یوجین جوان با فراری زیبا ، بتن ریزی می شود.

Dreamland – داستان گنگستری با مارگوت Robbiedreamland ، 
در حقیقت ، عشق یوجین (فین کول) برای زیبایی های ولز (مارگوت رابی) از کاغذ متولد می شود. قبل از اینکه حتی او را بشناسید ، برای اولین بار با او ملاقات کنید. زیرا با خواندن درباره دنیای او بود که پسر عاشق او شد ، مجلات را از مغازه دزدید و از ذهن او عملکرد مجرمان و ترسوهایی که او را جمع می کند تحت تأثیر قرار داد. این آرزو بود که مثل قهرمانانش شود که در پایان ، یوجین با یکی از آنها درگیری کند ، نه تنها شرکتها را به یاد می آورد ، بلکه قادر است به نوبه خود بخشی از آن باشد. اشتیاقی که به وجود می آورد و این یک امکان مشخص برای عاشق داستان های گانگستری می شود ، که به این ترتیب شور و شوق خود را برای آن چهره های زشت گسترش می دهد ، به نوبه خود عاشق و محافظت می کند.

آنچه را همیشه می خواستید ، یکی از خطرناک ترین جنبه های وجود بدست آورید. یوجین شخصیت فین کول این موضوع را خوب می داند ، زیرا مشتاقانه به زن زخمی داخل انبار خانواده اش نگاه می کند و مضطرب است که می تواند حس استقلال و شکوه را با او در میان بگذارد. این بازتابی است که افراد و داستانها در مورد خودمان دارند که رویای لندن با آن رفتار می کند ، برای اینکه بتوانیم بخشی از صفوف مقامات تغییر ناپذیر ، که به صورت آهنگ و آواز خوانده می شوند ، به مرور زمان و سال ها ، افسانه ها و جزوات شرح افسانه و شکل گرفتن آن با گوشت و خون انتظارات و پیامدهای واقعی و اسطوره ای را بهم می رساند ، شخصیت اصلی را به سمت درگیری کامل ولز فراری در جستجوی نجات به سمت مکزیک سوق می دهد ، قانون را به چالش می کشد و خطر بازگشت نکردن را به همراه دارد. به علاوه زندگی قدیمی او ، اما قادر است رسماً پس از رویاپردازی ، وارد افسانه شود.

Dreamland – کارگردانی تصحیح شده مایلز جوریس-پیافریت برای فیلمنامهای نه در سرزمین رویایی خود ، 
اگر مفهوم پشت رویای زمین اجازه می دهد فیلم با دقت بازتاب داشته باشد ، که منجر به آشکار شدن وقایع نشان داده می شود ، در نوشتن به صورت مرحله به مرحله ، ضرب و شتم توسط ضرب و شتم است که همین ارتباط پیدا نمی شود ، در چندین مکان منقضی می شود و مانع داستان شخصی خود می شود. ، در حالی که آن را با انسجام روایی و یکنواختی رسمی تکمیل می کنید. نارضایتی بزرگ با توجه به جهت تصحیح مایلز جوریس-پیافریت ، استعدادی ظریف حتی در یک داستان گانگستری ، که علی رغم دیوانگی مسابقه و ناخالصی وجدان ، راه حلهای ظریف را امتحان می کند. وسعت کارهای جوریس-پیافریت از دید گم می شود و سپس با خاطره هایی که هرگز وجود ندارد ، متناوب می شود ، با انتظاراتی که قالب سینمایی را تغییر می دهد و تبدیل به کارت پستالهایی از گذشته می شود که هرگز اتفاق نیفتاده یا آینده ای که در هیچ فضایی نمی تواند وجود داشته باشد ، می شود. معانی و امیدهای شخصیتهای فیلم را از طریق ویرایش بسازید. یک کار ، کارگردان ، که بعد از آن خودش را از تهیه پیش نویس فیلمنامه نویس نیکولا زوارت جدا می کند ، و این امید را دارد که بتواند درمورد یک کار نوشتن که به خوبی شایسته دست خودش است ، مرور کند.

Dreamland مکانی است که در آن به نمادی تبدیل شود ، جایی که آرزوها و زندگی واقعی برای دیدن یک ستاره جدید می سوزند. فیلمی که می تواند با جاه طلبی های شخصیت اصلی خود هماهنگ باشد ، اما برخلاف این ، به هدف خود نمی رسد ، همچنان می تواند رویای خود را حفظ کند ، اما باید در پایان به واقعیت سخت بازگردد.

 

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *