Lost Girls، review: یک مادر در فیلم Netflix با قاتل سریال لانگ آیلند می جنگد

داستان واقعی دراماتیک از قاتل سریال لانگ آیلند به یک هیجان انگیز تبدیل می شود با بازی با یک امی رایان عالی: مأموریت بازی Lost Girls.

یک آمریکای عمیقاً ناامید و سربسته وجود دارد که مملو از بازندگان است و در آنجا قربانیان بار دیگر زن هستند: مادران ، خواهران و دختران. برای یک بار ، نباید در وسعت وسیعی از دهلیز و تعصب مذهبی بین ساحل شرقی و غربی جستجو کرد. رمز و راز حل نشده آمریکا (مطابق گفته های این فیلم) که توسط Lost Girls گفته شده است ، داستانی واقعی است که از سال 2010 در النسویل ، شهری با کمتر از 5000 روح در ایالت نیویورک در 150 کیلومتری پایتخت اقتصادی ایالات متحده مصرف شده است. .

«قاتل سریال لانگ آیلند» داستانی واقعی و دراماتیک است که در آن همه بدترین های جامعه معاصر آمریکا در هم تنیده شده اند ، اما مهمتر از همه چیز است که با دقت خاموش می شود و اغلب فقط سینما و ادبیات صدا می دهند. در رسانه ها به نظر می رسد تنها داستان بی وقفه جرم و جنایت با گروهی از روسپیان که به عنوان شخصیتهای اصلی بد عمل کردند. در فیلم Lost Girls سوال اصلی این است که دقیقاً این زنان جوان از کجا می آیند که می فروشند و غالباً خود را به خطر می اندازند: زمینه اجتماعی آنها چیست ، خانواده های آنها کجاست ، چه هویتی بطور سیستماتیک توسط آنها توسط روزنامه ها و تلویزیون رد می شود. وقتی در مورد قتل حلقه و کشف بقایای آن صحبت می کنند؟

NetflixMari بروشور را در HD حصار بست می کند
ایمی رایان پس از چند سال و بدون اجرای عالی ، خود را در دختران گمشده می یابد
فیلم لیز گاربوس این شایستگی را دارد که به بشریت بدون عدالت در پشت این خبر ، با همدلی بسیار ، اما بدون اینکه هرگز تسلیم پوستی گرایی شود.

آیا دختران گمشده بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده اند؟
Lost Girls: داستان دختران گمشده در آمریکایی بی تفاوت
گاربوس ایده جدیدی نیست و در واقع ، به نظر می رسد فیلم او به صراحت به فیلم های قبلی ارجاع می دهد که داستانهایی با همان عناصر تنهایی و خشونت در ایالات متحده کمتر از همیشه روایت می کرد. پالت رنگ سرب ، موسیقی نادر و شخصیتی خاص از شخصیت های اصلی به طور کامل در یک طیف بصری و تونال اعم از شکوه زمستانی پر زرق و برق (فیلمی که جنیفر لارنس بسیار جوان را راه اندازی کرده است) گرفته تا زندانیان دنیس ویلنو. خلاصه اینکه ، کارگردان تریلر نتفلیکس چیزی اختراع نمی کند ، اما از او قدرت یک داستان واقعی و فیلمی را دارد که بی سر و صدا کیفرخواست بسیار محکمی را به سیستم قضایی و اجتماعی آمریکا وارد می کند.

آن روایت شده در فیلم مانند بسیاری دیگر به نظر می رسد مانند داستان تخریب. شانان ، دختر خردسال ماری که به نیویورک نقل مکان کرده است ، بازدید از خانواده را در النویل برای بیست و پنجمین بار از دست می دهد. مادری که بین دو شغل تقسیم می شود که برای پرداخت قبض و دو دختر نوجوان (که یکی از آنها دارای مشکلات روانی آشکار است) ، تقسیم شده است ، فقط وقت کافی برای ابراز پشیمانی بدون نشان دادن آن دارد. شانان دختر مورد علاقه او است که او آماده است بسیاری را ببخشد ، همچنین به این دلیل است که این پول اوست که خانواده را اداره می کند. اما وقتی دختر کوچکترش شرر خاطرنشان می کند که رفتار شانان غیر طبیعی است ، مادر شروع به نگرانی می کند.

NetflixMari و دختران بازمانده در یک صحنه Lost GirlsHD
دختران گمشده به زنانی كه آمریكا قبل و بعد از مرگ آنها از عدالت محروم می شود ، می گوید
بدین ترتیب یک ادیسه آغاز شد که زندگی خانواده گیلبرت را مشکل تر می کرد. یک واحد خانوادگی همه زن ، در فیلمی به کارگردانی زنی که بدون ملایمت به زندگی مادران آمریکایی نگاه می کند. جستجوی شانان که با تأخیر و بی کفایتی بسیار زیاد پلیس و تنها تحت فشار مادرش به طور دائم روی پای جنگ آغاز شد ، به یک جامعه منحصر به فرد کوچک مشرف به ساحل بلوط و کشف چهار جنازه در ساحل منتهی می شود.

علیرغم عدم علاقه پلیس (هرگز صحبت از تحقیق در مورد زبان فیلم نمی شود ، اما در مورد مدیریت اوضاع ، مهار آن ، جلوگیری از صحبت رسانه ها از قاتل سریالی) اثری وجود دارد: جنازه ها متعلق به چهار دختر مفقود از نیمی هستند آمریكا ، كه همه آنها برای تبلیغ مشاغل روسپی خود ، كه همه در نیویورك و مناطق اطراف خود زندگی می كردند ، دارای پروفایل آنلاین بودند كه پس از سفر به ساحل اوك ناپدید شدند.

تمام عناصر روی صفحه هستند ، اما Lost Girls خودش را پیدا می کند که تقریباً هیچ اتفاقی نمی افتد. این ابتکار فرد (و بویژه ماری) است که هر لحظه آبها را جابجا کند ، تا جزئیات آشکار درمورد آنچه ممکن است برای دختر که هنوز هم از دست نداده است ، فاش کند: تماس با 911 ، ژاکت ، فیلم ها نظارت ، گوشواره ، شهادت ساکنان منطقه ، نام یک مظنون ، یک تماس تلفنی مبهم. با این حال ، ماری ، از یک شجاعت کامل مادر فاصله ندارد و به نوعی شخصیت قهرمان سه پوستر در Ebbing ، Mis را به یاد می آورد.

 

تمام عناصر روی صفحه هستند ، اما Lost Girls خودش را پیدا می کند که تقریباً هیچ اتفاقی نمی افتد. این ابتکار فرد (و بویژه ماری) است که هر لحظه آبها را جابجا کند ، تا جزئیات آشکار درمورد آنچه ممکن است برای دختر که هنوز هم از دست نداده است ، فاش کند: تماس با 911 ، ژاکت ، فیلم ها نظارت ، گوشواره ، شهادت ساکنان منطقه ، نام یک مظنون ، یک تماس تلفنی مبهم. با این حال ، ماری ، از یک شجاعت کامل مادر فاصله ندارد و به نوعی شخصیت قهرمان سه پوستر را در Ebbing ، میسوری به یاد می آورد.

Netflix خانواده های قربانیان با احتیاط HD دعا می کنند
در دختران گمشده ، داستان هایی از زنان می کشد و زنانی که زنده مانده اند ، با اشتباهاتشان مقابله می کنند
Lost Girls صحبت از تلاش او برای به دست آوردن عدالت برای دخترش می کند ، اما همچنین روشن می کند که چگونه شانان به خودی خود فحشا کرد. ماری مادر سال نیست ، او یک زن سخت و گاه ناعادلانه ، خسته و مزاج است ، که در گذشته گزینه های بسیار ناخوشایندی را انجام داده و در حال حاضر چشم های خود را در مقابل یک واقعیت مشهود بسته است.

در باتلاق عدالت آمریكا
اگر فقدان گناه و سستی وجود نداشته باشد ، در صفحه دیگر تعادل ما یک سری غیبت ها را می یابیم که درباره مقصر واقعی صحبت می کند. یک همسر و پدر سه دختر هرگز به آن اشاره نکردند ، یک سیستم بهداشتی و یک سیستم رفاهی که مادر را با یک دختر مشکل دار به حال خود رها می کند ، با ساعت ها و دستمزد عادلانه کار می کند. حضور در آنجا به عنوان یک پاسخ ممکن برای بسیاری از مشکلات ، یک دختر باهوش است که از نیویورک به خانواده پول و پشتیبانی می دهد. این تنها ماری نیست که خود را در این شرایط پیدا کند: این فیلم درباره گروهی از خانواده ها که با کشف وحشیانه متحد شده اند ، روایت می کند ، مجموعه ای از مادران و خواهران که مانند ماری بسیار دوست دارند خود را سرزنش کنند و همان عناصر زیادی در دفاع از خود دارند.

آمریکایی که با آرامش از دختران گمشده ، آمریکایی ها را قربانی می کند ، آنها را فاحشه می نامد و توجه و عزت آنها را انکار می کند. این فیلم از طرف دیگر در توضیح اینکه چگونه شرایط آنها به عنوان کارگر جنسی مقصر نیست ، بسیار مؤثر است ، اما نتیجه شرکتی است که در برابر زنانش شکست خورده است ، و آنها را مجبور می کند تا خود را در معرض خطرات قرار دهند (و انتظار دارند خانواده ها برای زنده ماندن ، بدون اینکه ظاهر عدالت به آنها داده شود ، چشم خود را به این امر می بندند). تنها نقش برجسته مرد در فیلم ، وی را گابریل بایرن بازی می کند ، در نقش کارآگاه پلیس با گذشته ای از کیاروسورو ، متاسفم برای مادر شانون اما متعهد به مهار این رسوایی است ، که در ماه های گذشته قبل از بازنشستگی ادامه دارد.


جالب ترین جنبه های دختر گمشده سکوت است که فقط به این دلیل که ساکت می شوند مشهودتر است. پاسخ هایی در مورد ناپدید شدن شانون – که به زودی و بد پیش می آید – در یک جامعه منحصر به فرد و جدا از خانواده های ثروتمند بسته می شود ، که شعار آنها "خوب است یا دور شوید". پول به این قدرت می دهد که هرگونه درخواست عدالت را ساکت کند. این فیلم به ما امکان نمی دهد تا فقط چند قدم از یک زمین باتلاقی که به نظر می رسد هیچ کس عجله ای برای جستجوی راه حلی نداشته باشد ، حدس و فریب و پنهانی بین چهار خانه را حدس بزنیم.

روشنایی با نور گرگ و میش از تعبیر بسیار پر تنش از یک امی رایان واقعاً غیررسمی ، در کنار توماسین مک کنزی که قبلاً در خرگوش جوجو دیده شده بود و آماده تبدیل شدن به ستاره گروه اول است ، دختران گمشده ثابت می کنند که دهه بعد از دهه آمریکا داستان هایی را در درون خود به ارمغان می آورد خشونت و سوءاستفاده ، خاموش با پول ، ترس ، زمینهای غیر قابل دسترس از قریب به اتفاق آن. این بار دیگر نیازی به خدای زرد ندارید ، به یک رمان هیجان انگیز شروع یا یک دوره زمانی از زمان های طولانی ، زیرا Lost Girls اثبات می کند که چگونه قلب سیاه آمریکا حتی در هزاره جدید همچنان در حال ضرب و شتم است.

پوستر دختران گمشده
Netflix بکشد
فیلم
دختران گمشده
2020
ژانر: درام ، راز ، تریلر
کارگردانی: لیز گاربوس
فیلمنامه: رابرت کلکر ، مایکل وروی
بازیگران: امی رایان ، توماسین مک کنزی ، لولا کرکی ، گابریل بایرن ، اوونا لورنس همه بازیگران را تماشا کنید
به پرونده بروید
در Netflix تماشا کنید
Lost Girls از 13 مارس 2020 در Netflix موجود است و برای همه دوستداران تریلرها و ژانر جنایت واقعی توصیه می شود. همراه با فیلم وات واترز اخیر به کارگردانی تاد هینز ، یک پرده عالی برای یک عصر فیلم برای کشف سمت تاریک ایالات متحده هزاره جدید تشکیل می دهد.

 

منابع : 

https://modernfilm.ir/

http://taherkamali.blog.ir/1399/01/22/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D9%85%D8%AF%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B4%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84-2020

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *