Undercover Spies: نقد انیمیشن جاسوس های پنهان

یک جاسوس بعید است که برای نجات کریسمس سینمایی آماده است! بیایید در مورد فیلم انیمیشن Undercover Spies ، در سینماها از 25 دسامبر 2019 صحبت کنیم.

وقتی جاسوسان و مأمورین مخفی زیر سؤال می روند ، تخیل سینمایی و حتی قبل از آن ادبی اسمی دارد و فقط یکی به عنوان مرجع: باند ، جیمز باند. شخصیت متولد قلم یان فلمینگ در سال 1953 ، حماسه ای به دنیا آورد که دچار مشکلات عیب یابی نشده است و در سال 2020 شاهد دیدن بیست و پنجمین فصل با عنوان No Time to Die هستیم تا روی پرده بزرگ ظاهر شود. با چنین بدگویی و ماندگاری اجتناب ناپذیر است که چهره ای مانند 007 نتواند به منبعی غیرقابل توصیف تبدیل شود که بتواند کاملاً برای الهام گرفتن از آن ترسیم کند. واقعیت این است که نمی توان لیستی از همه آن فیلم هایی تهیه کرد که در عرض های مختلف ، باند را به عنوان الگویی برای شروع ، تقلید یا اختراع دوباره انتخاب کرده اند. بنابراین ما در حضور یک ارتش واقعی و چند جانبه از کلون های واقعی هستیم که در طول دهه ها رو به افزایش است و در سال های آینده همچنان ادامه خواهد یافت.

جاسوس های پنهان: فیلم انیمیشن Fox Century Fox
آخرین کسی که به گروه فوق الذکر پیوست ، نماینده مخفی لنس استرلینگ ، شخصیت اصلی پنهان Spies است ، این فیلم انیمیشن که توسط نیک برونو و تروی کوآن به امضا رسیده است که فاکس قرن بیستم در زیر درخت ایتالیایی ها به عنوان هدیه کریسمس قرار داده است. هدیه ای که باید دور ریخته شود و مزه دار شود ، حتی اگر از یک ماده اصلی دستور العمل بومی محروم شوید ، این صداهای اصلی بازیگرانی است که شخصیت های اصلی به آنها سپرده شده است ، با شروع از ویل اسمیت ، تام هلند و کارن گیلان. دوبله نسخه محلی ما ، البته از نظر کیفیت ، بیننده را از احتمال گرفتار شدن با صدای آواز اسمیت محروم می کند ، که پس از نبوغ لامپ علاءالدین و ماهی اسکار کوسه تال سرگرم کننده است – و ما با او – برای لذت بردن از شیرجه رفتن به نقش یک جاسوس بی عیب و نقص و جذاب ژاپنی آفریقایی در لباس آبی زیبا و ظریف او با پیچیده ترین رسالت حرفه ای او.

جاسوسان مخفی و صدای ویل اسمیت ، خیلی بد نیستند که نتوانند آن را در نسخه ایتالیایی بشنوند!
یک روز والتر بکت ، دانشمند جوانی که مسئول ایجاد اسلحه ها و ابزارهای قدرتمند پوچ و استثنایی برای هوشمند سازی است ، به آژانس استرلینگ فن آوری معروف به "مبدل بیودینامیکی" ارائه می دهد ، که می تواند انقلابی در جاسوسی ایجاد کند و اجازه ندهد جاسوسان از آن دریغ نشوند. از مبل های "بسیار ویژه" سهواً لنس فیلتر را می نوشد که به عوامل اجازه می دهد شکل را تغییر دهند و خود را تبدیل به کبوتر می کنند. این اتفاق ناگهانی و خارج از واقعه عادی باعث می شود که عامل و نبوغ یاد بگیرند که برای تکمیل مهمترین همه ماموریت ها به یکدیگر اعتماد کنند: نجات جهان.

جاسوسان مخفی: جاسوسی متحرک با طنز فراوان
با طراحی فیلم کوتاه انیمیشن Pigeon: Impossible توسط لوکاس مارتل ، نویسندگان اثری را خلق می کنند که ویژگی های سبک جاسوسی و کلیشه های فیلم جاسوسی را با طنز بیش از حد مخلوط می کند و دوز خوبی از عمل دارد. خنده با جوک ها و اسکچ های شیشه ای و نادرست سیاسی تضمین می شود که به عنوان نقطه مقابل صحنه های اکشن عمل می کنند که بخش دیگری از سرگرمی ها را به جدول زمانی که در خدمت محصول است برای تسخیر باندهای مختلف تماشاگران بالقوه با همه مواردی که می توانید فرمول دهید ، توزیع می کنند. را مشاهده کنید. و اگر این کافی نباشد ، مخفی جاسوسی همچنین یک فیلم دوست داشتنی تمام عیار است ، همچنین الگوبرداری از Canon های خط مورد نظر است که در آن دو شخصیت ضد پدایی که مجبور به زندگی مشترک هستند باید همکاری مثمر ثمر پیدا کنند. و دعوا ، به معنای واقعی کلمه ، بین لنس و والتر مواردی را برای "مایک" لورری و مارکوس بارنت در حماسه Bad Boys به خاطر می آورد.

جاسوسان مخفی: خیال در قدرت
دراماتورژی این فیلم سپس با تغییر شخصیت اصلی به کبوتر دستخوش تغییر شدید پوست می شود ، جهشی که بقیه داستان را در یک ابعاد خارق العاده منتقل می کند که آن لمس اضافی فلفل را به یک فیلم انیمیشن که ترکیبی از یک طراحی مفهومی است ، می کند. فریبنده و از نظر بصری برای یک نوشته خوب ساخته شده تأثیر می گذارد.

جاسوسان Undercover از 25 دسامبر 2019 با 20th Century Fox. در سینماها حضور داشته اند…

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *